یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"رئیس پلیس فتا گلستان از شناسایی فردی كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یكی از شهروندان گرگانی كرده بود، خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "حبیب‌الله رجبلی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت یك فقره پرونده قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر شكایت فردی گواه بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ  10 میلیون ریال از حساب بانكی وی، مراتب طی تشكیل پرونده‌ای در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی، در نهایت فرد برداشت کننده شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

سرهنگ رجبلی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات تكمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم انتسابی خود اعتراف و در خصوص نحوه دسترسی به اطلاعات حساب شاكی  نیز اذعان داشت:" كارت عابربانك را در حیاط اداره یافته كه رمز آن نیز همراهش بود. متعاقباً اقدام به برداشت وجه از حساب وی كردم".

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان خاطرنشان كرد: هرگز رمز كارت را همراه كارت خود نگهداری نكرده و یا آنرا بر روی پشت كارت درج نكنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا